sobota, 6 grudnia 2014

List do Mikołaja




Drogi Mikołaju!

Chciałabym dziś poprosić Cię o czas. Potrzebuję mieć więcej wolnego czasu, na naukę i ćwiczenia, być może niebawem także na pracę, potrzebuję mieć w zapasie czas dla Mai, tak żeby wiedziała, że jest najważniejsza w moim harmonogramie.

Mikołaju, byłam w tym roku wyjątkowo grzeczna! Poukładałam się, rozwiązałam w większości swoje wewnętrzne problemy i złagodziłam niepokoje. Jestem daleka od okropnego stanu, w jakim byłam. Staram się dla siebie i dla innych, no i przede wszystkim dla Mai. Chcę być wzorem, chcę być dumą, chcę być sama z siebie dumna, Rok temu, nie wiedziałam, jak to będzie, ani też nie przypuszczałam, że będzie aż tak dobrze, że nam się uda :)

Pozdrawiam Cię Mikołaju, życzę Ci wszystkiego dobrego i mam nadzieję, że skombinujesz dla mnie kilka dodatkowych chwil, a każda będzie cenniejsza niż złoto.


Twoja Justynka



Treningi idą mi bardzo dobrze. Dołączam dowód.
Ale chciałabym móc pójść codziennie na spacer, czy nawet wsiąść na głupi rower stacjonarny, a choć cały czas stoi w pokoju obok, ja nie mam na to czasu :(

Oby nadchodzący rok był dłuższy niż ten, bo ten zleciał w mgnieniu oka.

Dowód, tabelka ze strony www.wrytmiekobiety.pl 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do wyrażenia swojego zdania :)