czwartek, 16 października 2014

Dobre nowiny

Muszę się  z wami podzielić dobrymi wiadomościami,  dziś po ponad miesiacu, z naprawy wrócił mój drugi laktator i w końcu by ściągnąć 150ml na dwa laktatory wystarcza mi 7 minut. To 13 minut zaoszczędzonego czasu :) Dostałam też maila z canpolu, że jutro w końcu dostarczą butelki do testowania,  nie mogę się doczekać. Dziś też  dokonałam radykalnych zmian, ściełam moje włosy na krótko :) nawet nie bolało, chciałam je jeszcze przefarbować na rubinowo, ale kolor nie złapał i rubinowe mam obecnie tylko odrosty. Zaczynam nowy rozdział w moim życiu i chcę być tetaz zupełnie inna,  pomyślałam że jak przystało na kobietę,  zacznę od fryzury.  Lubię nową mnie :)

Ja, matka-studentka :)

5 komentarzy:

  1. Zawsze od czegoś trzeba zacząć. Następny punkt po fruzurze to zmiana stulu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana fryzury to część zmiany stylu, w moim wypadku ;)

      Usuń
    2. Każdy zmianę stylu rozumie innaczej :) miałam na myśli,że teraz czas na nowe ciuchy. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. oj dzieje się u ciebie dzieje :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do wyrażenia swojego zdania :)