wtorek, 14 października 2014

Awaria monitora

Przerwa na blogu trwa, wszystko przez awarię monitora, miga mi tylko od czasu do czasu biały ekran, ktoś wie co się mogło stać?
Wczoraj świętowaliśmy urodziny dziadka Mai :) Majka słuchając opowieści z mojego dzieciństwa, opowiadanych bardzo emocjonalnym tonem przez swoją prababcię, pięknie zaczęła gaworzyć powtarzając po niej głośniejsze i ciche tony, jakby mówiła o czymś bardzo interesującym :) Wszyscy słuchali jej zszokowani, a na koniec głośno się śmiali, zupełnie tak jak po opowieści prababci. Nasza rodzina liczy już cztery pokolenia i jakoś wszyscy dajemy radę pod jednym dachem. Remont strychu, przyszłej siedziby mojej, Marka i Mai,  stoi w miejscu, potrzebujemy około 5 lat, by odłożyć dostatecznie dużo. Jakoś w końcu to ruszy. Trudno pisać na tym komputerze, rozwinę swoje myśli w tym temacie, jak dojdę do porządku z monitorem.

8 komentarzy:

  1. Właśnie dotarłam do Twojego bloga :) Jesteś troszkę przede mną więc zamierzam śledzić :) U mnie 34 tydzien ciąży i jestem na etapie urządzania gniazdka :P Zapraszam do mnie http://modernvintagehousewife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nasze doświadczenia okażą się pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam słuchać opowieści starszych ludzi, a zwłaszcza moich dziadków :) Czasem mnie zaskakuje jakie szczegóły pamiętają z mojego dzieciństwa. Z monitorem niestety nie pomogę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tego słuchać, nawet setny raz tych samych historii, to ma swój urok, jak bajki na dobranoc :)

      Usuń
  4. Dziekuję za wpis u Nas ! ;) Będę odwiedzać ! i czekam na notkę o używanych ubraniach ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszamy do wyrażenia swojego zdania :)